Náhradní termín zápisu do studia pro bakalářské obory PEF

4. 7. 2018 -

Náhradní termín zápisu do bakalářského studia na PEF MENDELU se uskuteční v pondělí 9. července 2018. Kdy a kam se mají dostavit úspěšní uchazeči a co si musí vzít s sebou? Vše se dozvíte z instrukcí níže. V případě dotazů se obraťte na studijni@pef.mendelu.cz.

 

Informace k zápisu do 1. ročníku ak. roku 2018/2019

 

Náhradní termín zápisu do studia na Provozně ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně bude probíhat podle níže uvedeného rozpisu:

 

Datum

Hodina

Obor

Učebna

9. 7. 2018

9:00

Automatizace řízení a informatika

 

Q23

9. 7. 2018

11:00

Ekonomická informatika

Q23

9. 7. 2018

9:00

Management obchodní činnosti, Sociálně ekonomický

 

Q22

9. 7. 2018

11:00

Management cestovního ruchu

Q22

9. 7. 2018

13:00

Finance, Veřejná správa

 

Q22

9. 7. 2018

11:00

Manažersko-ekonomický A - K

Q25

9. 7. 2018

13:00

Manažersko-ekonomický L - Ž

 

Q23

 

Učebny pro zápisy se nacházejí ve druhém patře budovy Q, Zemědělská 1, 613 00 Brno.

 

U zápisu je nutné předložit doklad o zaplacení poplatku 550, - . Poplatek zašlete na účet Mendelovy univerzity v Brně. Číslo účtu 7200300237/0100, variabilní symbol 1, do zprávy pro příjemce uveďte Vaše jméno. Při platbě ze zahraničí je nutné využít mezinárodního čísla účtu IBAN CZ5601000000007200300237 (SWIFT kód KOMB CZ PP). Nelze hradit na místě.

 

V případě, že se nemůžete dostavit k zápisu osobně, pošlete za sebe zástupce s plnou mocí (plná moc nemusí být ověřená). Máte dotazy? Neváhejte nás kontaktovat na studijni@pef.mendelu.cz

 

Co donést k zápisu?

 

1. Doklad totožnosti (občanský průkaz, pas). 

2. Doklad o zaplacení poplatku 550, - Kč (ISIC karta a imatrikulace). 

3. Vyplněné formuláře, které bude chtít potvrdit (např. sleva na jízdné, přídavky na dítě).

4. Psací potřeby.

 

Brno 4. července 2018

 

Studijní oddělení PEF