Nenechte si ujít semináře "Data Mining of User Generated Content" a "Neuromarketing"

14. 5. 2019 -

ve čtvrtek 16. května 2019, 9:00-11:30 a 13:00-14:30 hod. 

Semináře pod vedením zkušených zahraničních lektorů se konají vždy v posluchárně Q03.

 

Ana Reyes Menéndez, vedoucí semináře na téma Neuromarketing (16. května 2019, 13:00-14:30 hod.), získala Ph.D. v oboru Podniková ekonomika se specializací na Neuromarketing, Digitální marketing a Digitální trendy. Má více než deset let zkušeností v oblasti marketingu a digitálního marketingu, kdy spolupracovala například se společnostmi: HBO, Sony, Tommy Mels, El Corte Inglés, Tour de France nebo Škoda. Je profesorkou katedry podnikové ekonomiky na Univerzitě Rey Juan Carlos v Madridu. Realizuje Neuromarketingové online kurzy v UEES (Ekvádor), USIL (Miami) a UC Berkeley. Její výzkum se zaměřuje na online marketing, technologie a chování spotřebitelů. Absolvovala výzkumné pobyty na Portucalense University (UPT), Universidade do Algarve a Harvardské univerzitě (Cambridge).

 

 José Ramón Saura, který povede seminář na téma Data Mining of User Generated Content (16. května 2019, 9:00-11:30 hod.), získal Ph.D. v oboru Podniková ekonomika na Univerzitě Rey Juan Carlos v Madridu, Londýnské univerzitě v South Bank (LSBU) a Harvardově univerzitě (RCC). Má více než šest let zkušeností v poskytování poradenských služeb v oblasti digitálního marketingu firmám a začínajícím pracovníkům v programech Google Developer. Je profesorem katedry podnikové ekonomiky na univerzitě Rey Juan Carlos, dále přednáší na Fakultě sociálních věd a práva v Madridu. Specializuje se na oblast data miningu, sociální sítě, digitální marketing a analýzu UGC (User-Generated Content).