Kam těkají naše oči při nakupování? Eye-tracker na PEF MENDELU

11. 9. 2018 -

Odborníci z PEF MENDELU získali nový přístroj, který jim pomůže analyzovat chování lidí v oblasti neuromarketingu

Přístroj zvaný eye-tracker za zhruba jeden milion korun, který v jedné sekundě pozorování přináší dva tisíce záznamů, budou využívat studenti a odborníci z Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty.
Naši experti se v minulosti zabývali například etiketami u vína. Zajímalo je, které informace lidé nejčastěji na etiketě vyhledávají.
„Zaujalo nás, že mladí lidé sledují často informace, které se týkají cukernatosti. Tyto informace jsou přitom na etiketách napsané pouze velice malým písmem," uvedl Stanislav Mokrý z Ústavu marketingu a obchodu PEF.
Detailnější informace o neuromarketingu si můžete přečíst na stránkách deníku iDNES.cz ZDE